vargajulis 2012.07.05. 20:49

Sztriptíz 3.

Tulajdonképpen jó egy gang, egy gangnál kevés jobb dolog van, gangot, piros muskátlit, rozsdás parabolaantennát mindenkinek ebben a városban, meg hűvös pinceszagot, vittek engem sétálni rendszeresen, mint egy kutyát, hogy ne az előszobát piszkítsam össze, a konyhát mondjuk sikerült, de az sem én voltam, hanem a húsvéti kiscsirke, egy kendermagos és egy sárga, ki is költöztünk hamar a kertvárosba, ott szarhat a csirke a kertbe, persze ha nincs kerítés, megeszi a szomszéd kutya mind a kettőt, én meg sírok.

Kevés nosztalgikusabb dolog van az életemben, mint a dohos pinceszag egyébként, alul van a pinceszellőző, én is alul voltam, szagoltam a pinceszagot, mintha inhalálnék, az volt az élet szaga, hideg és penészes, de kellemes és öreg, nem egy történet lakik benne, hanem sok száz, szén, régi bútor és a házmester bolond fia, aki felakasztotta magát lenn egy rosszul sikerült randevú után, amit a sarki kocsmában adott neki a lány, beázott az a pince, mint az összes pince a körúton innen és a körúton túl, ahová már csak a metró megy, olyan széllel, hogy az embernek muszáj nevetnie, amikor az arcába fúj, és megpróbálja megszámolni a kocsikat, amiben cuppanósra ragad a segg a műbőr ülésen.

Azt a szót, hogy segg, anya unokatestvérétől hallottam először, aki hazajött Amerikából, ami akkor még valami nagyon szép dolognak tetszett, de amikor azt mondta, hogy seggem, akkor egy kicsit megijedtem, olyan keményen pattant vissza a falakról ez a szó, ahogy ott ült a fotelben az ablaknak háttal, nem láttam az arcát, csak a körvonalait, ahogy valahol a háta mögött ment le Pest felett a nap, ahol ő már nagyon régóta nem élt, és azt sem tudta, hogy ilyen kicsi gyerek előtt, mint én, nem mondjuk hangosan, hogy segg.

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr264583494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása