vargajulis 2012.06.07. 00:10

Sztriptíz 2.

Az még nagyon vicces, amikor emberek képesek leírni, hogy önvallomás, milyen önvallomás, te, hát bevallod magad? sose vallod be magad, azt se vallod be magadnak, amikor hazudsz, magad előtt hazudsz a legnagyobbat, hogy így, meg úgy, közben nem is, nem önvallomás az, hanem sztriptíz, és kész, meztelen, mint a rúdra csavarodó izzadt comb, ugráló mellbimbó, amitől akkor is zavarba jövök, ha az enyém, olyan szürreális, ha ugrál, olyan idétlen, mintha nem is az enyém lenne, ne, ne kérdezz a saját magammal folytatott viszonyomról, nem igazán vagyunk jóban még mindig, kedveljük egymást, csak nem igazán érünk össze, ez van, persze, adjál tanácsot, nem kell.

Ha a tanács jó lenne, pénzért adnák, mondta apám, aztán mondta az unokatesóm Brazilban, mi csak így mondjuk, Brazil, nem Brazília, becézzük, annyit beszéltünk már róla, hogy haver lett, de pacsizni vele csak apám és én pacsiztunk, szóval a tanács nem kell, mert annyi van belőle az utcán meg a kocsmákban meg a sörökben, hogy lassan belefulladunk, szóval apám kellemes ember, amikor kellemes, és nem kellemes, amikor nem az, sokan vagyunk így vele, te is.

Néztem a barcelonai olimpiát öt évesen, néztem a dresszes lányokat, ahogy pakolgatják a lábukat, és nem értettem, én miért nem tudok olyat, mint ők, aztán megfejtettem, hogy azért tudnak ők olyat, amilyet én nem, mert ők olyanok, mint a Barbibabák, körbe lehet forgatni a lábukat, és akkor megnyugodtam, hogy milyen szép színes ez a világ, és ha én nem vagyok Barbibaba, hát nem vagyok, és nem is leszek, én inkább királylány leszek, az nem olyan bonyolult, gondoltam akkor én, hát dehogynem, bazmeg, hát dehogynem, kivárni, amíg szalag kerül a frissen fésült hajba, fodor a derékra, és mindezt még rendben is tartani; egyszer voltunk egy esküvőn, csak arra emlékszem, hogy álltam a tükör előtt és pörögtem, meg forogtam, aztán etaponként csekkoltam az outfitet, minden megvolt, ahogy annak lennie kellett, és nem értettem, miért nem engem, a királylányt veszi el a vőlegény, most sem értem, nem is járok esküvőkre.

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr74567055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása