vargajulis 2012.06.05. 00:17

Sztriptíz

Megpróbálom elmesélni, hogyan lett ez, mondjuk én sem tudom annyira, 25 éves vagyok, 25, érted, és ebből 12-re tutira nem emlékszem, 2007 mondjuk úgy kompletten kiesett, nem mintha bánnám, biztos nem is volt annyira jó, akkor 20 éves voltam, ha jól számolom, de most se nagyon értem ezeket a számos dolgokat, hát nem mindegy, ha egynél több, akkor már sok, ha egynél kevesebb, akkor nincs, ha egy, akkor meg pont jó, nem? minek több, azzal úgyis csak a baj van, de nem is ezt akartam mondani.

 

Anyám orvos, apám mérnök, a húgom göndör, én hülye vagyok, és mit nem adnék azért, ha nem kéne hazudnom, amikor azt üvöltöm, hogy Kőbányán születtem, ott is nőttem fel, de hát hazudok, mert a Schöpf-Méreiben születtem, és egy galambszaros gangon töltöttem az első két évemet, amivel szemben később számtalanszor aljasodtunk még saját magunk alá is a Kultiplexben, de ezt két évesen még nem sejtettem, amikor a szomszéd bácsi, akinek hiányzott a jobb kezén három ujjperce, mert ács volt, csinált nekem rendes légycsapót.

Amikor megszülettem, és hazavittek, akkora voltam, mint egy egér, apám ajánlgatta is, hogy tegyük vissza egy kicsit, hátha nő még, meleg volt, és nyitva volt az ablak, és egy eltéved denevér megtalálta a rácsos kiságyamat, anyám idegeskedett az ágyból, apám kezelte a helyzetet, csak a gyereket mentsed, Pisti, megmentett, nem bántott a kósza állat, aztán azon idegeskedtek, amikor maguk közé vettek, hogy össze ne nyomjanak, keresztbe is ráfértem a párnára, satnya voltam, de Júlia, hát nem sikerült nekik azonnal meg is szabadulni az első gyereküktől, az még elválik, megérte-e.

Elég nehéz megítélni egyébként egyedül, éjfél körül, bor után és alvás előtt, hogy van-e ehhez bármi köze is bárkinek, mindenki megszületik és felnő valahogy, ezekben a történetekben sincsen semmi különleges, én lettem belőlük, és nem más, de ha nincsenek ezek a történetek, akkor is én lettem volna belőlük, és nem más, úgyhogy én most nem gondolkodom tovább, az olyan macerás, ha majd nem lesz macerás, mesélek még.

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr264566006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása