vargajulis 2011.03.09. 12:43

Duna

Szimplában voltam előtte
azelőtt meg a lakásban amire vigyáztam
nagyon komoly dolognak tartottam
ahogy a Szimplát is
meg a tesómat aki ott ivott
valami színészkölykökkel
jó volt csak sok volt a játék benne
játékban nem vagyok jó
másban sem
sokáig maradtunk de meguntuk
elloptam egy poharat
volt még benne sör
jött velem az egyik kölyök
elsétáltunk a hídig
megálltunk a közepén
bele kellett dobnom a poharat a Dunába
mintha eldobnék mindent
sikerült
jött föl a nap és
még mindig a Gellért-hegyen smároltunk
egy padon
hazamentem a lakásba amire vigyáztam
egyedül
 

a múltkor egyébként nem ismert meg
nem is vártam
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr292724502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása