vargajulis 2011.03.04. 15:23

Kocsika

Sötét volt este meg tél farsangra
mentünk hozzájuk haza
felé hátul aludtak mi
nem még jó hogy nem ő
vezetett talán cukros műkávét is
ivott közben hogy ne
legyen baj meg
fogta a kezem miután
váltott a kanyarban én
nagyon örültem ennek de
csak egy fáradt mosolyra
tellett nagyon jól
tudtam azt is hogy ez
csak kamu pedig utána
a farsang nagyon jól
sikerült ő rendőr én
hippi kinn ittunk a csillagok
alatt akkor már reméltem hogy
nem lesz baj ebből de
lett persze talán nem is baj volt csak
én hisztiztem megint nem
kellett volna lábtörlőt csinálnom
magamból ahogy rendszerint
szokok.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr122710184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása