vargajulis 2011.02.23. 16:53

Évekig találkozgattam úgy
mindenféle emberrel hogy
alig vártam mikor
lyukadunk ki oda hogy
nekem milyen szar volt régen és
mennyire esendő vagyok akit
meg kell védeni még
sírtam is pont annyira hogy
a smink maradjon nekik
meg megessen a szívük rajtam én
utána mindent erre foghattam azt
is aminek egyébként kurvára semmi köze nem volt ehhez, de mindenkinek kell valami kifogás a szar tulajdonságaira.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr942685317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása