vargajulis 2011.02.08. 16:42

Punk

Az se ma volt, amikor utoljára megijedtem egy punktól -
első berúgáson innen már -
(hódmezővásárhelyi koli, kis üveg kalinka négyünkre, tetszett)
a sulivécében suttyomban cigizett valami gimibulin -
én csak pisilni akartam és kellően szerencsétlen voltam -
épp annyira hogy tisztában legyek vele -
az a punk lány meg nagyon érezte -
de azt is hogy amennyire én igen ő annyira nem -
 

Rég volt, no.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr722647170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása