vargajulis 2011.01.11. 19:51

Tekila

És egyszer volt olyan is akkor még nem nagyon bírtam az
alkoholt de végül is eléggé rajta voltam hogy
bírjam persze el kellett menni kocsmázni mert
 a vesztbalkán drága vagyis nekünk akkor drága
volt ma már nem lenne feltétlenül gond ott talajra
inni magam de ez nem most volt mert most bírok inni ha
arról van szó és van az a hangulatos kis kocsma az üllőin ami
szemétmód olcsó főleg a rövid hát akkor legyen a tekila és
gyorsan kellett inni mert mindjárt zárt de húsz perc sok mindenre
elég arra is hogy utána nem tudjam hol vagyok mert
azt észrevettem igen hamar hogy ezt elértem főleg hogy
akkor kellett nekiindulni és én nem voltam túl jól de mentem mint
akit visznek aztán kiderült hogy tulajdonképpen
vittek meg utána haza is mert ki akartam minket dobni de
a többiek mondták hogy nyugi amint kihányja magát elvisszük és
lőn.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr142577309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása