vargajulis 2010.09.29. 14:26

A nemrúgokbe

Nemrég, este, mikor máskor. Mondtam, hogy nem óhajtok berúgni, persze már akkor tudtam, hogy felesleges tiltakozni, azaz akkor dehogy tudtam, inkább csak sejtettem.

Pár suttyomban legurított feles után már nem láttam, magamra borítottam egy pohár bort, be a bugyimba is, rossz volt, mert fáztam és folyton pisilnem kellett tőle, de majdnem megszáradt egészen, mire hazaértem, csak a lábam között nem, ott nedves maradt.

A részeg ember őszinte, tény, csak hülye is, valami nagyon alját értünk el akkor, úgy ment a lelki sztriptíz, hogy még részegen is fájt, pedig úgy nem szokott, hát kellett a fenének az a sok feles, kérdeztem akkor magamtól,

Persze most még rosszabb, mert az ilyen másnapok mindig nagyon rosszak, tudod, végülis otthagytam valahol az Istantban magamat.

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr752332246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása