vargajulis 2010.05.09. 14:29

Meleg sör

Mert egyébként senki sem akart jönni velem az elején, sőt, én sem akartam menni, főleg, hogy kurvára nem találtam semelyik programfüzetben a koncertet. Ott tartottam, hogy kitaláltam, vagy hogy hallucináltam a dátumot.

Janival sétáltunk, nem volt kedve buszozni, utólag hála az égnek, mert így is 10-kor már a Dózsa sarkán voltam az éjjel-nappali előtt, ő meg ott rögvest felszállt a visszafele tartó buszra, hogy fáradt.

Jött még pár felesleges kör, vissza kettőt, egyet előre, ilyesmik, Nándinak vettem kisfeles barackot egy boltban, ahova pont betért egy család lopni, és rám is csúnyán néztek, aztán persze pont összefuttotam velük a buszmegállóban, vártam már a többieket nagyon.

11 körül még mindig szánalmasan józan voltam, odabent elég volt egy pillantással felmérni a helyzetet, meleg volt és tömeg, mint akármikor máskor, szerencse, hogy ki lehetett szökni a tetőre, bár leülni ott sem egy jó darabig, mert mindenki onnan leste a csillagokat meg Budát meg a pesti háztetőket, és mindenkinél volt valami szesz, csak nálunk nem, aztán lett az is, meleg sör, mert borozni csak úgy borozhattam volna, ha viszek poharat. Egy darabig búslakodtam a meleg sörömmel, de a végén csak megoldódott a helyzet, mert vettünk egy egész üveg bort a Nándival, csak ő később eltűnt, szóval nekem csak egy pohárka jutott, de nem volt baj, mert a sör mellé valahogy leszaladt egy korty meleg viszki, ami majdnem vissza is jött, mert közben végig éhes voltam, éreztem, ahogy marja a korgó gyomromat a pia, és majdnem lementem kajálni a Dürerbe, de aztán mégsem.

Hol felbukkantak, hol eltűnek arcok, jó volt néha, időnként meg homályos, beszélgettem meg csevegtem meg vitatkoztam is talán, nem tudom, milyen este volt és miért volt olyan, főleg hogy még ittam persze egy pálinkát, mielőtt hazagyalogoltam volna, ami pont addigra ért le, mikor nyitottam volna a zárat.

A másnapjához képest viszont korrekt este lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr41985940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása