vargajulis 2010.05.02. 02:38

Korsó

A minap a Blahára vetett a sor, ahol találkoztam a tesómmal és néhány haverjával. Egyszer már sikerült egy mókás kört futnom velük, amikor megtudtam, hogy hány évesek. Az az este sem ígérkezett olyan feregetegesnek, mivel nem volt tudomásom arról, hogy ezek a fiúk azok a fiúk.

Viszont mindenáron ki akartam próbálni valamit - nemrég az jutott eszembe, hogy már olyan öreg vagyok, hogy emlékszem arra, amikor még nem volt Budapesten pláza. Tehát megkérdeztem a mellettem sörözgető srácot, hogy emlékszik-e erre, és azt mondta, hogy nem.

Hamarost felálltunk, és ittunk egy másik sört máshol.

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr421967727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása