vargajulis 2013.05.29. 09:12

Nem véletlenül hagytam ott azt
a koszos bugyit a sarokban
reméltem legalább azért
visszamehetek
fehér műanyag tányéron
nyomatd el a cigit amikor mondtad
hogy nem

A bejegyzés trackback címe:

https://vargajulis.blog.hu/api/trackback/id/tr825330387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HartgeH3 2015.01.26. 15:21:49

Üdv!

Ha az lesz a cím, hogy iszom, írok utána szexelek azonnal jövök olvasgatni. Belenéztem azért így sem rossz :)

Gábor

falsiloquus 2015.02.07. 21:41:49

A te véletleneden láttam át
amikor úgy vélted alszom
én a gatyákat szeretem szagolni
a sarokban sorry
süti beállítások módosítása